Koncepcja i realizacja kampanii online uświadamiającej istnienie zanieczyszczeń powietrza występujących wewnątrz pomieszczeń. Zwrócenie uwagi na formaldehyd, jako na powszechnie występujący niepożądany składnik powietrza we wnętrzach, którego źródłem są lakiery i kleje używane do produkcji mebli, dywanów, czy wykładzin. Pokazanie farby, jako rozwiązania problemu; farby, która dzięki nowatorskiej formule, redukuje poziom formaldehydu w powietrzu.
Chcieliśmy w prosty, graficzny sposób wyjaśnić działanie produktu. Po pierwsze pokazać tzw. smog wewnętrzny, jako sumę zanieczyszczeń dostających się do wnętrza z zewnątrz oraz zanieczyszczeń unoszących się z wyposażenia wnętrz. Po drugie zwrócić uwagę na formaldehyd jako główny szkodliwy składnik i jego redukcję dzięki nowej funkcjonalności farby. Hasło kampanii brzmiało:
„Zanim złapiesz oddech zadbaj o powietrze w swoim domu”.
W druku zdecydowaliśmy się na ulotkę w oryginalnej formie (kształt puszki z farbą), która po rozwinięciu w sposób graficzny w kilku punktach wyjaśniała zagadnienie formaldehydu.
Na formatach display przedstawiliśmy dom w przekroju składający się z dwóch części: jednej pomalowanej farbą Magnat Sypialnia Pokój Dziecka z niskim poziomem formaldehydu oraz drugą połowę niepomalowaną farbą Magnat, gdzie poziom formaldehydu był wysoki.