Ready… Steady… Petry.. GO!

Koncepcja odświeżenia wizerunku marki

Petrygo, ORLEN

[addthis tool="addthis_inline_share_toolbox"]

ZADANIE

Obecnie samochody wyglądają zupełnie inaczej niż kiedyś. Kierowcy coraz rzadziej sami zaglądają pod maskę. Jedno się nie zmieniło. Jeżeli auto się „zagotuje” trzeba samemu dolać płynu.  Znaleźć stację, kupić i dolać Petrygo.

 

Dla firmy Orlen przygotowaliśmy koncepcję komunikacji i opracowaliśmy strategię budowy świadomości marki Petrygo.

project_video_image

POMYSŁ

Płyn chłodniczy oprócz skojarzenia z cukierkowym kolorem kojarzył nam się z warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania samochodu oraz z produktem zaawansowanym technologicznie. Bez płynu nie da się jechać, czyli, aby ruszyć (wystartować) trzeba go mieć. Każdy kierowca kojarzy nazwę Petrygo. Wykorzystując rytmiczność nazwy powstało hasło: „Ready… Steady… Petry.. GO!” na którym oparliśmy komunikację, pomysł na identyfikację wizualną oraz scenariusze krótkich spotów.

showcase image

REALIZACJA

W animowanym spocie pokazaliśmy moment dolewania płynu w trakcie odliczania do startu (jak w wyścigu). Dopiero po dolaniu płynu samochód może wystartować.
Drugi animowany spot pokazywał znaną wszystkim kierowcom sytuację z życia – nagły wzrost temperatury silnika i konieczność uzupełnienia płynu na stacji w celu dalszej jazdy.

Stworzyliśmy także nowy projekt Landing Page produktu w nowoczesnym stylu z dominującym srebrnym kolorem oraz techniczną grafiką samochodu.

Projekt nie został zrealizowany.

 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: kontakt: hello@oldfresh.pl