Farba, która dba o ciebie

w nowej kampanii reklamowej ATL

MAGNAT

[addthis tool="addthis_inline_share_toolbox"]

Zadanie

Koncepcja kreatywna oraz realizacja kampanii reklamowej farby Magnat z unikalną formułą ANTY FORMALDEHYD.
Media: TV, internet, prasa.

Koncepcja spotu reklamowego koncentrowała się na najważniejszym, nowym atrybucie farby – formule anty formaldehyd i zawierała komunikację wcześniejszych atrybutów funkcjonalnych produktu: trwałości kolorów i plamoodporności.

Dzięki unikalnej formule, farba pochłania występujący powszechnie we wnętrzach formaldehyd i oczyszcza z niego powietrze. Naszym zadaniem było pokazanie formaldehydu w niedosłowny sposób – gdyż sam formaldehyd oraz działanie produktu są niewidoczne gołym okiem.

Równocześnie Klient zastrzegł udział w reklamie celebryty – Wojciecha Modesta Amaro.

POMYSŁ

Żyjemy w zanieczyszczonym powietrzu.

Dzięki swojej unikalnej właściwości, farba Magnat Sypialnia Pokój Dziecka tworzy zupełnie nową kategorię zaawansowanych technologicznie farb, mających wpływ nie tylko na wygląd ścian, ale również na powietrze wewnątrz pomieszczeń. Chcieliśmy to, jak najmocniej wyeksponować, równocześnie nie zapominając o pozostałych USP farby Magnat Sypialnia Pokój Dziecka: trwałego koloru i plamoodporności.

W spocie reklamowym z pomocą Modesta Amaro, retrospektywnie pokazujemy benefity produktu, które były najważniejsze dla konsumenta w przeszłości. Dla ekspozycji nowego atrybutu budujemy realistyczną przestrzeń w której pokazujemy techniczny aspekt działania farby rozgrywający się w mikroskali. Prezentujemy zatem benefity produktu istotne dla konsumenta w przeszłości, dając mu jednocześnie gotowe rozwiązanie na jego potrzeby teraz.

showcase image

Realizacja

W scenariuszu spotu skupiliśmy się na pokazaniu historii konsumenta, który zmieniał oczekiwania wobec farby. Docelowo wybrał produkt innowacyjny, który poza zwykłą użytecznością, oczyszcza powietrze w jego domu.
Stąd dosłowny spacer przez mieszkanie, podczas którego widz obserwuje kolejne migawki z życia bohatera.

W następujących po sobie scenach pokazujemy ważne dla bohatera atrybuty farby – od trwałości koloru, przez plamoodporność, aż do formuły oczyszczającej powietrze ze szkodliwego formaldehydu.

Efekt

Spot reklamowy kampanii pojawił się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, i TVN24), prasę (miesięczniki wnętrzarskie, tytuły lifestyle’owe i dla rodziców) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Reklama telewizyjna została uzupełniona działaniami online: kampanią video, banerową i kontekstową na witrynach tematycznych, portalach informacyjnych i kanałach VOD.

 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Paweł Podoluk, kontakt: hello@oldfresh.pl