Taki wysoce specjalistyczny produkt wymaga dwukierunkowej komunikacji. Z jednej strony komunikacji stricte wizerunkowej, budującej świadomość marki – kierowanej do klientów końcowych, zleceniodawców robót budowanych, z drugiej strony do wykonawców – firm budowlanych, które najczęściej decydują o wyborze materiałów, których używają do pracy.
W oparciu o prezentację wybranych benefitów, istotnych dla obu grup docelowych opracowaliśmy kampanię digital dedykowaną do emisji w kanale Google Display Network oraz Google AdWords.
Zdecydowaliśmy się przygotować i wyemitować dwie linie kreatywne komunikujące kluczowe Unique Selling Proposition marki.
Pierwsza linia opierała się na komunikacji szerokiej palety aż 318 kolorów i odcieni tynków dostępnych w ofercie Foveo Tech. Ta emocjonalna informacja miała zaciekawić potencjalnego inwestora lub wykonawcę do odwiedzin strony WWW Foveo Tech i zachęcić do poznania oferty.
Druga linia komunikowała argument racjonalny i stanowiła element wsparcia sprzedaży i lojalizacji autoryzowanych partnerów – certyfikowanych przez Foveo Tech firm budowlanych.
Przedłużona gwarancja na systemy dociepleń z 5-8 lat do 10-13 lat, bo o niej mowa, stanowi atrakcyjny wyróżnik produktów Foveo Tech na tle oferty konkurencji. Kreacje banerowe prowadziły do dedykowanej, przygotowanej na potrzeby kampanii strony docelowej.
Emisja kampanii w sieci Google Display Network daje zaawansowane możliwości targetowania przekazu, które znacząco podnoszą efektywność działań reklamowych. Wykorzystaliśmy tę opcję do maksimum, przygotowują 197 wersji kreacji w różnych formatach dla 197 punktów dystrybucji w całej Polsce. Kreacje miały też ustawiony capping, który dodatkowo poprawił performance kampanii. Te działania skróciły do minimum ścieżkę kontaktu potencjalnego Klienta z działem sprzedaży zlokalizowanym najbliżej jego miejsca zamieszkania.
Dla linii kreatywnej komunikującej przedłużoną gwarancję przygotowaliśmy stronę docelową https://www.foveotech.pl/gwarancja, na której Klient mógł znaleźć instrukcję, jak uzyskać przedłużona przedłużoną gwarancję oraz formularz zgłoszeniowy przyśpieszający przyspieszający proces poszukiwania certyfikowanego wykonawcy.
Kampanię GDN wspierała także zintensyfikowana kampania SEM w Google Adwords, wykorzystująca hasła reklamowe i słowa kluczowe użyte w kampanii display.