Niemiecki koncern Continental jest jednym z wiodących dostawców opon oraz części dla przemysłu motoryzacyjnego na świecie. Misją firmy jest oferowanie innowacyjnych produktów wpływających na poprawę bezpieczeństwa na drogach.
Continental to nie jest marka, której potrzebne są eksperymenty. Stworzyliśmy zrównoważony przekaz łącząc komunikaty emocjonalne z technologicznymi atrybutami Continental: “Ważny jesteś Ty, Twoje emocje. My pomagamy Ci się realizować dbając o Twoje bezpieczeństwo i dostarczając Ci najnowszych technologii. Twój samochód, wyposażony w opony Continental zawiezie Cię wszędzie tam, gdzie możesz być sobą i realizować swoje pasje”.
Opracowując strategię komunikacji, w grupie docelowej skupiliśmy się na entuzjastach motoryzacji oraz właścicielach nowych samochodów (powyżej 3-5 lat od zakupu, czyli będących w momencie podejmowanie decyzji zakupowej o zmianie opon na nowe).
Kampania digital objęła swym zasięgiem strony główne onet.pl, gazeta.pl, serwisy dedykowane mężczyznom i motoryzacji wp.pl, reklamę na Facebook’u, działania w sieci AdWords oraz sieciach afiliacyjnych.
Jej zasięg został rozszerzony o konkurs dla klientów największych, internetowych sklepów oponiarskich OPONEO.PL i SklepOpon.com. OldBoys&FreshMilk stało za przygotowaniem dedykowanych, responsywnych stron konkursowych, formatów display wspierających komunikację konkursu oraz logistyką nagród.
Działania w mediach elektronicznych wspierała reklama prasowa.