Życie to emocje. Reszta to technologia.

Zintegrowana kampania digital

Continental Opony Polska

[addthis tool="addthis_inline_share_toolbox"]

ZADANIE

Człowiek pragnie odczuwać emocje. Potrafimy nie pamiętać szczegółów zdarzeń, ale zapamiętujemy emocje, których nam te zdarzenia przysporzyły. Biegamy maratony, połykamy kilometry na rowerze, jeździmy coraz szybszymi i sprawniejszymi samochodami.
W wiosennej kampanii opon Continental opowieść o emocjach stała się główną osią komunikacji.

 

Klient położył nacisk na wsparcie sprzedaży letnich opon z segmentu Ultra High Performance, czyli opon do aut osobowych średniej i wyższej klasy oraz SUV’ów. Poza stricte produktową komunikacją, podkreślającą unikalne walory nowych modeli opon, Klientowi zależało także na wzmocnieniu efektu wizerunkowego marki Continental, przez nawiązanie do partnerstwa w akcji Pokolenie Zero, współpracy z marką adidas oraz prezentację nagród i wyróżnień. Wszystkie elementy miały komponować się w czytelny, spójny i angażujący przekaz reklamowy.

POMYSŁ

Niemiecki koncern Continental jest jednym z wiodących dostawców opon oraz części dla przemysłu motoryzacyjnego na świecie. Misją firmy jest oferowanie innowacyjnych produktów wpływających na poprawę bezpieczeństwa na drogach.

 

Continental to nie jest marka, której potrzebne są eksperymenty. Stworzyliśmy zrównoważony przekaz łącząc komunikaty emocjonalne z technologicznymi atrybutami Continental: “Ważny jesteś Ty, Twoje emocje. My pomagamy Ci się realizować dbając o Twoje bezpieczeństwo i dostarczając Ci najnowszych technologii. Twój samochód, wyposażony w opony Continental zawiezie Cię wszędzie tam, gdzie możesz być sobą i realizować swoje pasje”.

 

Opracowując strategię komunikacji, w grupie docelowej skupiliśmy się na entuzjastach motoryzacji oraz właścicielach nowych samochodów (powyżej 3-5 lat od zakupu, czyli będących w momencie podejmowanie decyzji zakupowej o zmianie opon na nowe).

showcase image

Realizacja

Kampania poza wsparciem sprzedaży miała na celu umocnienie wizerunku marki Continental, nie tylko jako producenta bardzo dobrych jakościowo opon, ale także wiodącego gracza w pracy nad rozwojem motoryzacji poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa (zaangażowanie w akcję „Pokolenie Zero” www.pokoleniezero.pl), ale także marki silnie wspierającej sport (bicie rekordu świata w maratonie w butach adidas z podeszwą Continental, tytuł oficjalnego partnera wyścigu kolarskiego Tour de France). 

 

Wymienione elementy zostały skomponowane w spójny, angażujący przekaz, przełożony na trzy key visuale:
1. Kolarz – komunikacja skierowana do mężczyzn
2. Biegaczka – komunikacja skierowana do kobiet
3. Kierowca rajdowy – komunikacja skierowana do pasjonatów motoryzacji.

 

Docelowym miejscem całej kampanii stała się zaprojektowana i przygotowana w całości przez naszą agencję strona  www.contiuhp.pl.

EFEKTY

Kampania digital objęła swym zasięgiem strony główne onet.pl, gazeta.pl, serwisy dedykowane mężczyznom i motoryzacji wp.pl, reklamę na Facebook’u, działania w sieci AdWords oraz sieciach afiliacyjnych.

Jej zasięg został rozszerzony o konkurs dla klientów największych, internetowych sklepów oponiarskich OPONEO.PL i SklepOpon.com. OldBoys&FreshMilk stało za przygotowaniem dedykowanych, responsywnych stron konkursowych, formatów display wspierających komunikację konkursu oraz logistyką nagród.

Działania w mediach elektronicznych wspierała reklama prasowa.

 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Paweł Podoluk, kontakt: hello@oldfresh.pl