Wybór, który się opłaca.

Zintegrowana kampania digital

Barum, marka koncernu Continental

[addthis tool="addthis_inline_share_toolbox"]

ZADANIE

Opony marki Barum pozycjonują się w segmencie budżetowym i ich oferta skierowana jest do ściśle określonej grupy docelowej, charakteryzującej się średnimi dochodami, spokojnym stylem jazdy, szukających dobrej jakości produktu w atrakcyjnej cenie. Stąd też motto marki: Barum. Dobre opony – Dobra cena.

 

Kluczową wartością, wyróżniającą produkty Barum na tle konkurencji jest fakt pochodzenia – Barum jest częścią Grupy Continental i jednym z wiodących producentów opon w Europie Środkowej posiadającym najnowocześniejsze zakłady w Europie i wykorzystującym technologie stosowane w wyższych modelach opon Grupy.

Celem kampanii było wzmocnienie świadomości marki na polskim rynku, ugruntowanie jej pozycji, jako lidera w swoim segmencie cenowym oraz wsparcie sprzedaży w kanale B2C.

project_video_image

POMYSŁ

Po analizie zachowań zakupowych grupy docelowej oraz doświadczeń Klienta z poprzednich kampanii sezonowych opon marki Barum, postawiliśmy na proste i jednoznaczne hasło:

 

Barum. Wybór, który się opłaca.

 

W komunikacji produktowej na landing pages wyróżniliśmy racjonalne benefity letnich opon Barum:
 

  1. Pewność prowadzenia i duża precyzja podczas jazdy po krętych drogach
  2. Krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni
  3. Dłuższe przebiegi

 

W atrakcyjnej, nowoczesnej formie przedstawiliśmy użytkownikom zalety modeli opon Bravuris 3HM , Quartaris 5 All Season i Brillantis 2.
showcase image

REALIZACJA

Wykorzystując swoje doświadczenia, Klient zlecił realizację kampanii w dwóch kanałach digital.

Pierwszy, to dedykowane landing pages w kluczowych, internetowych platformach sprzedażowych branży oponiarskiej:

 

 

Strony zawierały informacje produktowe, prezentacje zastosowanych technologii oraz sekcję e-commerce’ową. Dodatkowo, wsparcie sprzedaży wzmacniała kampania display emitowany na wersjach desktopowych i mobilnych.

 
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Paweł Podoluk, kontakt: hello@oldfresh.pl