Nadeszły upragnione ciepłe miesiące, które kojarzą się z czasem spędzonym poza domem. Wiosna to także coroczny moment zmiany opon na letnie. Tę okazję na wsparcie sprzedaży swoich produktów wykorzystał producent opon Uniroyal – dla którego przygotowaliśmy kampanię digital.
Uniroyal, marka koncernu Continental posiada ponad 45 lat doświadczenia w produkcji opon deszczowych. Unique selling proposition produktów z rodziny Uniroyal, która miała być wyróżniona w komunikacji jest zastosowana, autorska technologia Shark Skin Technology (SST) – odtworzony efekt skóry rekina we wzorach bieżników opon dla maksymalnego zabezpieczenia przed aquaplaningiem.
Główne produkty komunikowane w tej kampanii to:
Kampania została zaplanowana na dwóch, uzupełniających się kanałach digital.
Pierwszy, to dedykowane landing page w najważniejszych kanałach internetowych dla branży oponiarskiej: allegro.pl i ceneo.pl. Strony zawierały informacje produktowe, prezentacje zastosowanych technologii oraz sekcję e-commerce’ową.
Powyższe działania uzupełniał konkurs deszczowych opon Uniroyal zrealizowany w serwisach oponeo.pl oraz sklepopon.pl.
Konkurs odbył się pod hasłem “Podziękuj rekinowi i wygraj zwrot wartości opon” i polegał na wyrażeniu swojej opinii o oponach Uniroyal używając zwrotu „technologia skóry rekina”.
Na potrzeby kampanii powstał key visual z nowym hasłem „Radość z jazdy w każdych warunkach”. Przekaz wzmacnia wizerunek marki Uniroyal jako eksperta opon deszczowych, co realizuje główną potrzebę Klienta.
Poza landing page sprzedażowym w kanałach B2C – allegro.pl i ceneo.pl, wspartymi emisją kampanii display, przygotowaliśmy też koncepcję i komunikację konkursu, wspierającego sprzedaż opon w sklepach Oponeo.pl i SklepOpon.com pod hasłem “Podziękuj rekinowi i wygraj zwrot wartości opon”.