Obecnie samochody wyglądają zupełnie inaczej niż kiedyś. Kierowcy coraz rzadziej sami zaglądają pod maskę. Jedno się nie zmieniło. Jeżeli auto się „zagotuje” trzeba samemu dolać płynu. Znaleźć stację, kupić i dolać Petrygo.
Dla firmy Orlen przygotowaliśmy koncepcję komunikacji i opracowaliśmy strategię budowy świadomości marki Petrygo.
Płyn chłodniczy oprócz skojarzenia z cukierkowym kolorem kojarzył nam się z warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania samochodu oraz z produktem zaawansowanym technologicznie. Bez płynu nie da się jechać, czyli, aby ruszyć (wystartować) trzeba go mieć. Każdy kierowca kojarzy nazwę Petrygo. Wykorzystując rytmiczność nazwy powstało hasło: „Ready… Steady… Petry.. GO!” na którym oparliśmy komunikację, pomysł na identyfikację wizualną oraz scenariusze krótkich spotów.
W animowanym spocie pokazaliśmy moment dolewania płynu w trakcie odliczania do startu (jak w wyścigu). Dopiero po dolaniu płynu samochód może wystartować.
Drugi animowany spot pokazywał znaną wszystkim kierowcom sytuację z życia – nagły wzrost temperatury silnika i konieczność uzupełnienia płynu na stacji w celu dalszej jazdy.
Stworzyliśmy także nowy projekt Landing Page produktu w nowoczesnym stylu z dominującym srebrnym kolorem oraz techniczną grafiką samochodu.
Projekt nie został zrealizowany.